Apologie, verskoning, inleiding en vooruitskouing

Êrens in die nabye vergetelheid het iemand ‘n presedent geskep: om ‘n nuwe blog met ‘n inleiding te begin. Hierdie blog begin ongelukkig ook met ‘n inleiding: ek vra om verskoning daarvoor. Vir ‘n blog wat uit die staanspoor beweer om ‘n blikkie wurms oop te maak, is dit seker nie gepas nie. Ek vra ook om verskoning dat die titel nou juis aan Engels ontleen is – maar dis darem ‘n baie mooi visuele beeld van wat ek met hierdie blog wil vermag. ‘n Wydoop gesprek, waar ons wraggies ernstig met mekaar kan gesels oor alles en nog wat – al voel ons die kriewelinge wriemel hier teen ons ruggraat af.

Terloops, die woordjie “apologie” in die titel van hierdie stuk is nie ‘n anglisisme nie – ek bedoel dit voorwaar in die sin van ‘n verweerskrif. Ja, tussendeur ons oor en weer eerlikheid gaan ek wel probeer om my te verweer van wat ek glo – met diens verstande dat jy ook inspraak daarin kan lewer!

Lewer kommentaar

