MNET gee om – en Jesus ook!

“JESUS CARES!”

skree die teken vir my. Baie vlugtig, want teen 120km/h gaan sulke dinge nogal gou verby. In die truspieëltjie sien ek aankomende motoriste word ook van hierdie inligting vergewis. Baie strategies, hierdie driehoekige teken. Soos ‘n tweesnydende swaard.

Die vertaler in my kop skop onmiddelik in werking. (Pretoria is nog ver, OK, en die liedjies op my iPod – want my kar se radio werk al jare lank nie – het ek al suf geluister, so nee, daar is niks anders om te doen nie.) Jesus gee om.

Laat mens nogal dink aan daardie ou sêding:

“Bel vir MNET. Hulle gee om.”

Die verskil tussen die twee: eersgenoemde sê mense met ‘n ernstige gesig (nee, ek bedoel nie vroom nie, alhoewel dit ook in my storie sou inpas) en laasgenoemde weet almal is (meestal) net ‘n grap.

Die ooreenkoms: as iemand nie kan VOEL en kan SIEN dat Jesus omgee nie, kan eersgenoemde ook maar ‘n grap wees. En dan is dit nie eers ‘n baie snaakse een nie.

Bel vir Jesus, Hy gee om!

Dis jammer dat dit is wat ons baie keer baie hard sê – met ons DOEN. Met die mond bely ons (ook nie altyd nie – woorde kan ook DOEN wees), en met die hande vergryp ons.

My punt? As ons nie omgee nie, kan ons eenvoudig nie sê Jesus gee om nie. Dan is Jesus en sy beweerde omgee ‘n vae skimmebeeld in ‘n verafgeleë land wat absoluut zokol betrekking het op die lewe. Nope, Jesus se omgee moet deur ons omgee praat.

P.S. Ek weet glad nie wat doen die gemeente wat hierdie teken opgesit het nie. Dit kan dalk wees dat hulle wonderlike werk doen en regtig mense laat VOEL en SIEN dat Jesus omgee. Indien dit so is – great stuff! Alhoewel ek dalk sou vra of die teken regtig effektief is, spreek ek nie kritiek uit teen die gemeente as sulks nie. Dit het my net ‘n bietjie laat dink.

Lewer kommentaar

